Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

På shoppingtur

Skrivet:    ·  Allmänt
Igår var jag o mamma på en shoppingtur i gallerian. Vi var inne på Monki,Hollister o H&M. Jag köpte kläder i alla de butikerna o mamma köpte en deoderat till sig på H&M. Så man kan säga att det var en shoppingrunda till mig... :)
De jag köpte var:
Träningslinne, träningstop,jeans o ett baslinne ifrån H&M. En vit blus o en rosa klänning ifrån Monki samt en marinblå t-shirt med typ hål i ifrån Hollister. Jag är jättenöjd o glad och vill bara ha på mig allting!!! Men jag får hålla mig, för idag regnar det så då passar det liksom inte med klänning eller t-shirt utan då har jag på mig mina nya jeans o en annan tröja ifrån Monki.
O om ni undrar hut det ser ut på så kommer det några snabba bilder här:
 
Klänningen från Monki o linnet o jeansen från H&M o t-shirten ifrån Hollister.
Nu ska jag slappa lite innan det är dags att gå till skolan, vi börjar 8.45 på måndagar. NAJS! √
Puss o Kram!♥



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design