Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Kom hem vid elva ungefär...

Skrivet:    ·  Allmänt
Jag och Lovisa var hemma hos Clara N till typ kvart i elva på kvällen så det var därför jag inte bloggade något igår, är hemskt ledsen för det!!!
Fast tidigare på dagen var Tove, Siri och Clara W oxå där och då kollade vi på film och skrattade en del. ^_^ Vi såg filmen Never say never jag skriver mer om det sen!
Nu sitter jag och lyssnar på lite musik på Youtube och snart ska vi börja göra lite julgodis, fast det vi ska göra vet jag inte riktigt ännu... Vad det än blir lägger jag nog upp recept på senare.
Puss o Kram!♥
Tove och Siri chillade lite i soffan. ♥
Clara N lekte Justin Bieber... :)
Jag och Lovisa åt middag hos Clara N, vi åt revbensspjäll med pommes. ^_^
Snygga or whaaat? :)
 
♡Clara N♡
Skrivet: 2012-12-15,  kl. 18:08:23 Blogg:  http://clarizstariz.blogg.se

Hahah är så lik Justin Bieber ;)

Svar: Ja ni är identiska Clara! :)
Tilda

♡Lovisa♡
Skrivet: 2012-12-15,  kl. 20:37:07

Haha ja verkligen :)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design