Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Helgen o Studiedagen

Skrivet:    ·  Allmänt
I lördags kom mormor,morfar o kusinen hit. Mormor o morfar skulle på teatern "Spamalot" här i Stockholm o min kusins föreldrar var på en sorts weekend(kolla inlägget nedan) så då var vi liksom barnvakter till honom(min kusin 2år) till middag då åt vi nudlar m. grönskakswok o räkor
(lägger upp receptet senare)

Kollade på melodifestivalen o hejade på Ulrik(!) o han gick ju vidare till final!!!


Södagens program var utflyckt till Lida vi åkte pulka o längdskidor.(elr det var bara jag o mamma som åkte längd) Gud vad kul det är att åka längd tipsar det till alla som har elr känner ngn som har! När vi kom hem åt vi lunch o sen var det enskede-spelet-möte o när jag kom hem från det var jeppe(morbror) o sofie(morbrors fästmö) hos oss. Vi hade ett regält stor fika:
Chokladtårta o vindruvor
Cocosbollar o Kanelbullarna vi bakat.
Här är hela fikabordet o längst bort skymtar även äppelpajen m vaniljsås som jag inte hade tagigt ngn enskild bild på.

Och så kmr vi till idag. Idag har vi inte gjort ngt speciellt, mormor o morfar åkte för ca tio minuter sedan så nu chillar vi bara o väntar på att pappa ska komma hem från jobbet.

Ha en fortsatt bra dag! ♥



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design