Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

♥VALENTINES DAY!♥

Skrivet:    ·  Allmänt

Japp, igår var det ♥Alla hjärtans dag♥ jag var hemma o myste m familjen. Vi åt Thai-mat o glass(till efterrätt asså) sen"lekte" vi kan man säga. Vi hade en dator-o-tv-fri kväll. Så vi gjorde som små stationer alla i familjen. Mammas var en minnesdans kan man säga. Hon döpte olika dans-steg till olika namn o så skulle man komma ihåg vilken som var vilket(JAG VANN) min var bla(vi körde det två ggr) att leta efter ett par örhängen som jag hade lagt i en ask, o det fanns flera askar som jag gömt. Pappas hade typ"gömma nyckel" fast det var gömma påsklämma, Malte hade bla. "Simon says" o Märta hade "leta efter nalle" (inspererad av mig:D)

Hade en toppen kväll hoppas ni hade det me´

Kramar från mig!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design