Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Både idag o igår

Skrivet:    ·  Allmänt
Var o köpte en assnygg ring igår m kompisar så söt vill ha på mig den hela tiden!!! ^_^

Var på väg att köpa halsbandsberlock oxå i samma gröna blomma men det blev ingen...
Vi fick två gäster på kvällen sen Ida(ett år äldre än mig) o Alva(ett år yngre än Malte) som sov över. Körde charader o kollade på The Voice.

Idag har jag bara softat. Spelat/nördat spelet "ninja fishing" på ipaden o kört lite wii. Kopplade in vårt gamla ps2 sen o så körde jag o Ida sing star! <3
Dagens outfit:
Kofta: Twenty one  T-shirt: Hollister  Jeans: Crocker

Fick besök på kvällen av pappas bästa kompis med familj. Frun i famlijen är vegitarian så det brev vegolasagne. Efterrätten var helt fantastisk! Vitchoklad-mousse! Har tyvärr inte receptet just nu men lovar att lägga upp det så snart jag kan! :)
Toppade m. Blåbär o Passions frukt!

Hare bäst! <3
Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design