Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Gammel mormor 86år

Skrivet:    ·  Allmänt
Nu ska vi åka till mormor o morfar för att fira att gammelmormor har fyllt 86år. Lite udda tal jag vet men mormor tycker ändå att vi ska ha fest för henne, hon blir så glad då. Ända negativa saken med det är att hon har glömt bort att det varit fest dagen efter...
Jag hoppas att vädret är bättre därborta då regnet öser ner här.
Igår var det sista föreställningen med Enskede Spelen, jag har fått så grymt många bra vänner här ifrån som jag nu kanske inte kommer att träffa förens om två år. Jag får tårar i ögonen bara av att tänka på det. Vad som hände under festen o så berättar jag senare för nu måste vi åka!
Puss o Kram!♥
♡En tjej♡
Skrivet: 2012-06-26,  kl. 09:09:06

Jag tycker precis som du om enskedespelen jag har oxå fått grymt bra vänner därifrån. Bland annat du! <3

Svar: Åh vad kul att jag har blivit din kompis! Jag är nästan säker på att du har blivit min kompis oxå! :)Kramisar ifrån mig! <3
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design