Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Grattis Erland!!!

Skrivet:    ·  Allmänt
I torsdags fyllde min kusin 3år så igår var vi och firade honom, fast vi var inte de enda som var där. Hans farmor och farfar (vår mormor och morfar. Erlands pappa Jesper är min mammas lillebror), hans mormor och morfar, samt Jeppes bästa kompis familj.
Det var jättekul att träffa alla igen, och vi åt hamburgare och fikade samt lekte och hade så kul som man ska ha på ett barnkalas. :) 
Nu ska jag plugga lite innan jag ska till skolan.
Puss o Kram!♥
Födelsedags barnet!
 
Och här är mormor och Elsie. (Förlåt för att Elsies hand är suddig, hon har ganska mycket energi... :)
 
Och här är Märta och Erland vid fikabuffén... ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design