Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Malta-Dag 1

Skrivet:    ·  Allmänt
Vi åkte ifrån flygplatsen typ halv sju och anlände till Malta ca 3h och 20min senare. 
Första dagen badade vi väldigt mycket! Både i poolen som tillhörde området där de bodde och i havet och på kvällen gick vi till en skaldjurs-restaurang och åt middag.
Jag åt någon skaldjurspasta som tyvärr smakade lite konstigt...
 
 
♡Tjejen♡
Skrivet: 2012-11-04,  kl. 18:05:20

Vilka fina bilder du tar!!!Var var ni någonstans?
P.s. Gillar verkligen hoppbilderna!

Svar: Vi var på Malta en liten ö typ under Italien eller nåt och väl på Malta så var vi i en stad som heter Valletta för våra kompisar bor där i ett år så vi var och hälsade på de.Kramar från mig! :) <3
D.s. Kul att du gillar hoppbilderna jag har faktiskt bara tagigt en av de, de nadra tog min mamma.
Tilda

♡Ella♡
Skrivet: 2012-11-05,  kl. 17:36:58

Jag har också varit på Malta fast vi var i typ Sannhat eller något sånt.

Svar: Vad roligt! När jag kollar på kartan över Malta så ser jag att det var på en annan ö. Hoppas att det var roligt där!
Kramar ifrån mig! :) <3
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design