Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

FRUKT!

Skrivet:    ·  Allmänt
Idag har jag ätit grymt myket frukt faktiskt. Först så åt jag banan till frukosten(ngt jag alltid gör) o sen åt jag typ en kvarts plommon vid lunchen, lite weard tycker jag att få en kvarts plommon. Varför inte bara ge oss ett helt???
Men sen kjom den stora fruktlassningen, vi stormade hemma hos V idag o han hade typ äpplen, vinbär, krusbär o hallon i sin trädgård o jag o alla andra åt av allt o det var jättegott!!! O sen när vi skulle gå hem gick jag, N, Ty, Hj o A förbi ett plommonträd som hade massa grenar som hängde ut över vägen så vi typ tjockade oss på plommon o de var jättegoda!!! :) Så vi pallade INTE!
För övrigt har det typ inte hänt så mycket idag, känner att jag inte gör så mycket spännande på dagarna så nu håller jag tummarna för att något riktigt kul händer i helgen! :P
Puss o Kram!♥


 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design