Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Arbete...

Skrivet:    ·  Allmänt, Videoinlägg
Startade dagen idag med att vi gjorde en planering för veckan, det är nämligen bara jag, Malte, Märta och Erland(äldsta kusinen) kvar här då de andra vuxna behövde jobba och Elsie som inte ens är 1år gammal inte klarar att vara borta från mamma och pappa allt för länge. :)
Idag blev det bestämt att vi skulle åka iväg och röja på en av mormor och morfars åkrar inför i vår. Det gick rätt så snabbt faktiskt så efter det gick jag, mormor och Malte en promenad medans de små åkte med morfar i traktorn tillbaka hem igen ^_^
Puss och Kram!♥
Märta och Erland är redo att åka... ^_^
Vi hittade snödroppar när vi var ute och gick.

 

♡Agnes♡
Skrivet: 2013-04-02,  kl. 22:37:26 Blogg:  http://aggelife.blogg.se

Fin blogg! kolla gärna min :)

Svar: Tack, jag kollar din nu! ^_^
Tilda

♡Johanna♡
Skrivet: 2013-04-02,  kl. 22:44:42 Blogg:  http://twizzdream.blogg.se

Fin blogg :)

Svar: Tack! ^_^♥
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design