Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Snabbis hos farmor och farfar

Skrivet:    ·  Allmänt
Åkte efter lunch hem till farmor och farfar. Vi åt mat och fikade och gick även ut på en promenad längst vattnet som ligger ganska nära där de bor. Det var jättemysigt och det var kul att träffa de igen.
Efter lunchen så fick jag, Malte och Märta oxå varsin lott av farfar, och gissa vad jag skrapade fram? 150:-
Jag blev jätteglad och vi ska gå och hämta ut de sen ^_^
Puss och Kram!♥
Pappa, farmor, mamma, Märta och Malte ^_^
WOOP WOOP 150:- RIKARE! :)
♡Andrea ♡♡
Skrivet: 2013-04-02,  kl. 15:47:24 Blogg:  http://www.rainbowcupcakes.blogg.se

Fina bilder! Hur har din dag varit? :)

Svar: Tack!Min dag har varit bra, hoppas din oxå har det! ^_^
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design