Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Grab your bike buddy

Skrivet:    ·  Allmänt
Efter att vi ätit lunch hoppade vi upp på cyklarna och trampade bort till Hammarby Sjöstad, så himla fint där! Bland de snyggaste+grymmatse+vackraste lägenheterna i Stockholm asså verkligen. Tog cykelfärjan över kanalen och cyklade till Fåfängan tanken var att vi skulle äta glass där men deras glassmaskin var trasig så vi fick cykla vidare. Hamnade vi typ värsta söta lilla kiosken precis vid vattnet där vi fick vår glass och bara njöt av sommaren.
Har inga planer imorgon men i den kommade veckan ska jag vara med kompisar så mkt som möjligt, snart börjar ju skolan igen!
Puss och Kram!♥
 Malte och jag försökte ta en snygg hoppbild, det var riktigt svårt...
 Jag tog bubbelgums-och-marshmallowsglass! ^_^
♡lisa♡
Skrivet: 2013-08-10,  kl. 20:24:52 Blogg:  http://lisaottander.blogg.se

fiiiin blogg :D

Svar: Tack!! ^_^
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design