Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Ett helt dygn...

Skrivet:    ·  Allmänt
Som ni säkert läst så sov jag och Lovisa över hos Clara N natten till idag, och för att göra allt så enkelt som möjligt så skriver jag vårt dygn som ett schema för det finns inte mycket mer att göra....
Puss och Kram!♥
Fredag:                                                                      Lördag:
19.20 Jag och Lovisa kommer dit                              10.20 Blir väckta av Lovisa!!!! :)                              
          och sitter med när Claras familj äter                10.35  Kollar på film
19.45 Går upp till Claras rum och packar upp           12.15 Filmen slut
19.50 Kollar på två filmer pratar och tjockar              12.16 Kollar på en till film
          oss med godis och chips                                 14. 05 Filmen slut, går ner och gör frukost
03.06 Sommar ungefär....                                          15.20 Plockar undan frukosten
                                                                                   15.22 Går upp till Claras rum och klär på oss
                                                                                             går inte ut därifrån förens klockan är halv sex
                                                                                   18.03 Går hem
Jag och Clara när vi precis kommit, pigga och taggade!
Godis och Chips....
Hehe, kuddkrig... :)
Godmorgon dags för frukost! ^_^
Yummy! ♥
                                                                             
♡Lovisa♡
Skrivet: 2013-01-20,  kl. 10:32:51

Åh vad kul vi hade! Måste vi göra om

Svar: Ja abslout!!! <3 ^_^
Tilda

♡Mimmi♡
Skrivet: 2013-01-20,  kl. 19:36:08

Åh vilka härliga bilder! Kan du lägga upp receptet på pannkakorna? :)

Svar: Haha tack. Ja jag kan lägga upp receptet så fort jag får tid! :) <3
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design