Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Hmm, vad bakade vi egentligen?

Skrivet:    ·  Allmänt
Idag efter att vi haft franska, uppspelning på musiken och NO-prov mm. gick jag, Siri, Hedda, Rebecka, Tyra och Clara N hem till Clara N och bakade chokladscones-som-inte-smakade-så-mkt-choklad-utan-som-var-för-salta-trots-att-Hedda-öste-på-med-socker-och-Rebecka-nästan-tog-slut-på-vaniljsockret  och de var tyvärr inte så jättegoda heller men de var helt ok...haha ^_^
Nu ska jag skriva min svenska text om Pojken i Randig Pyamas en film som vi har sett om 2:a världskiget. den var jättebra och sorlig så om man är lite intresserad av vad som hände då kolla på den! :)
Puss och Kram!♥
The team!
De såg ut sådär... ^_^
♡Emmie♡
Skrivet: 2013-01-30,  kl. 09:04:16

Haha vad roliga ni är!
Finns det något recept till de där? :-)

Svar: Haha tack! :) Nej vi har inget recept, och jag tror nog inte du vill ha det heller... <3 :)
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design