Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

-Salzburg-

Skrivet:    ·  Allmänt
Vi strade vår resa med att flyga till München och där ifrån åkte vi tåg till Salzburg, en liten stad i Österrike där Mozart föddes typ! ^_^
Vi var där i två nätter och hann uner denna tid gå på en marknad, bada tok mkt i hotellets pool, gymma en hel del samt gå upp till en sjukt gammal fästning som fanns där. Den byggdes typ på 1400-talet eller nåt (har säkert fel men men) och det var riktigt häftigt.
Salzburg var riktigt fint och vårt Smultronställe här blev en stor härlig park precis bredvid Mozarts födelsehus.
Puss och Kram!♥
På Arlanda...
En liten del av parken vid Mozarts hus
På toppen av fästningen!
Samma här... ^_^
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design