Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

With Frida in the rain

Skrivet:    ·  Allmänt
Har typ fett ont i kroppen efter festen igår haha. Men hängde med Frida idag, mest utomhus. Till en början i det fina vädret men sen i spöregnet, hatar allt som är blött, av plast eller klibbigt just nu!
Mamma och pappa är på en fest i närheten ikväll så Ida och Alva är här. Kommer nog chilla och ta det lugnt ikväll, kolla på tv och laga tacos.
Bilder från festen kommer upp när jag får tid, vilket troligtvis blir imorrn.
Puss och Kram!♥
Ett lite halvdant collage på mig o Frida... ^_^
♡Tove❤♡
Skrivet: 2013-06-03,  kl. 22:11:41

Vilken cool och fin bild! Vad duktig du är på att redigera bilder och videos! ❤❤

Svar: Tack gud vad glad jag blir Tove! ^_^❤
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design