Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Sälen semestern

Skrivet:    ·  Allmänt, Videoinlägg
Hej nu är jag tbx igen istället för underbara Lovisa som tog hand om bloggen när jag var i Sälen. Jag har haft en toppen semester och det var jättehärligt att få åka skidor igen!!! ^_
Vi var i Hundfjället och bodde i våra kompisars skidstuga och det var värsta snygga stugan som låg jättenära backarna. Jag skulle kunna åka tillbaka när som helst :)

Puss och Kram!♥

Jag och Märta i snön...
Vi körde ICE KARTING och det var skiiiiitkul!!!!!! ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design