Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Getingjävlar

Skrivet:    ·  Allmänt
Jag kan inte ens gå ut utan att ha 50 getingar runt mej. Pappa tkt att ja skulle fundera över mina parfymer men om ja inte andvänder nån o ändå har tre i mitt ansikte är det rätt svårt. För nån kväll sen knäppte pappa till en geting odå blev den typ helt knäpp i satte sig i mitt hår o vägrade att lämna mej typ. När ja kom ut senare den dagen o dagen efter va den direkt på mej igen...
Va iväg o badade idag iaf nånstans på Värmdö. Egentligen va det bara Märta som badade (va rätt molnigt) o resten av oss läste, men de va ett mysigt bad o de va bara typ 6andra personer där. Har verkligen fastnat i boken jag läser o vill helst inte lägga undan den allt för länge. Men nu är den på väg o ta slut o ja vet inte om det finns fler i den serien, PANIK!
Puss och Kram!♥
 I brist på andra bilder blir de en från Lagnö



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design