Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Kungsör sväng

Skrivet:    ·  Allmänt
Åkte in till Kungsör idag och kikade på Återvinningen bl.a. Det är typ som ett enormt loppis där alla pengar går till välgörenhet o det är typ töntigt billigt så jag köpte 3 böcker för sammanlagt 7kr. Fattar ni priserna där? Efter det svängde vi förbi bibblan också o lånade varsin film Märta o jag, Märta kollar på sin just nu (lassemajas detektivbyrå) o jag, mormor o mamma tänkte kolla på filmen jag hyrde imorrn.
Håller på med en badminton-turnering nu. Mormor o morfars sommargäster är här så de är ute i trädgården nu. Ja kom in nyligen då det blev en del mygg men tänkte gå ut igen, behövde hämta en kofta o "samla krafter" lite haha.
Puss och Kram!♥
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design