Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Party hela kvällen

Skrivet:    ·  Allmänt
Var iväg en sväng till Popaganda med mamma och hennes kompis Anna ikväll då mamma fått biljetter till det av sitt jobb. Jag kollade dock bara på Icona Pop (har massa bilder som kommer sen) innan jag drog hem igen.
När jag kom hem var testen av Annas familj här hos oss så då drog jag och Olivia ut. Varje sensommar är det en marknad på en gata i närheten, där jag spenderade dagen, och sen på kvällen har de en stor fest för alla som bor där. Så vi gick dit, såg ingen vi kände i början så då gick vi mest runt i området och pratade om allt möjligt. Sen hörde vi att de hade ett live-band på gatan så då gick vi dit och dansade konstant till typ 10 låtar. Efter det kom Burre och hans klasskompis Adam så då var vi med de. Hade seriöst bästa kvällen på så länge!
Puss och Kram!❤️
Riktigt skeva snapchat bilder ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design