Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Anlänt till mormor och morfar

Skrivet:    ·  Allmänt
Nu ni folket är det jul på riktigt! Åkte tillmormor och morfar idag med bilden fullproppad av grejer, hela bagageluckan var full och alla i bilen (utom pappa som körde) hade saker i knät. Sen har jag dessutom slagit in ett rätt sort paket som Märta fick turen att ha i sitt knä. Nej hon var inte glad och efter halva resan ungefär fick mamma och pappa ha det emellan sig i framsätet...
Är även lite snö här så det gjorde mig glad, dock rätt stor betoning på lite och marken är långt ifrån snötäckt överallt men det är bättre än ingenting. Senare under dagen idag kom även kusinerna och Jeppe och Sofie så nu är alla här. Imorrn på förmiddagen ska vi även åka iväg och hälsa på gammelmormor och ge henne hennes julklappar osv. Hon bor verkligen så mysigt på sin avdelning och alla som är där är så himla söta. En av gubbarna ritar sjukt bra så senast vi var där ritade han av Märta och det blev extremt fint, vill också va bra på att rita. Förstår ni va praktiskt när man har tråkigt?! Bara ta fram sin penna och lita papper och skapa nåt coolt :)
Puss och Kram!♥
 Enda bilden från idag....



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design