Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Hemma igen

Skrivet:    ·  Allmänt
Satte oss i bilen och åkte hem efter lunch idag ungefär och hade då innan det gått en lång promenad i kylan (trodde mina ben hade fått köldskador!!!) samt skrivit en del på min bok. Mailade den till mig själv innan vi åkte dit så jag skulle ha möjlighet att skriva. vet sen tdidagre att jag alltid får massa insperation när jag kommer dit så tänkte att det vore bra att ta vara på den. Skrev ett nytt kapitel och ändrade säkert totalt 4 hela kapitel pga. att jag insåg att det mesta var riktigt dåligt...
Väl hemma har jag inte hunnit göra så mycket. Suttit och snapat med lite olika personer, halvt packat upp min resväska samt ätit middag bestående av té och mackor. Satt kvar rätt länge och pratade vid middagen sen också. Har blivit så på senare tid, då både jag och Malte läser franska i skolan, att vi sitter och "förhör" varandra, så jag ställer frågor till honom så han lär sig nya ord osv och så får jag samtidigt plugga in alla basic glosor ännu mer. Blir bra för båda liksom :)
Puss och Kram!
Blir en gammal bild idag :)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design