Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Snabbspolning av dagen

Skrivet:    ·  Allmänt
Varit en allmänt bra dag idag. Skrattat mycket, fått rätt mycket gjort i skolan, blivit mer förälskad i mina vänner, klarat av två oförberedda prov, varit lite deppig över att det är noll spår av snö ute, återupplevt lite minnen på gympan från när man var liten då vi körde "indiansmyg", fått veta fler ämnesbetyg samt kollat på film efter skolan och haft värsta myset. Vet inte om ni hängde med men försökte replaya min dag lite snabbt och snyggt genom det där...
Som sagt drog jag Jossan, Tove och Tilda O hem till Tilda efter skolan och kollade på film. Såg "The Host"  och den var lika bra den här gången som första gången jag såg den. För er som inte har en aning om vad det är för film kan jag snabbt förklara att det är en film baserad på Stephenie Meyers bok, inte Twilight utan boken hon skrev efter det. De andra tyckte om den de med och när vi sett filmen blev alla lite deppiga över hur söta huvudpersonerna i filmen var. Vet inte hur ni är men så fort några blir/är kära i varann på film sitter jag, Tove och Jossan där oba "nä jag vill oxååå", händer varje gång haha.
Puss och Kram!♥
 I total brist på annat blir det en snapchat bild från dagen



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design