Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Första dagen på året!

Skrivet:    ·  Allmänt
Blev väckt vid ett idag av pappa då han tyckte de va dags att gå upp. Blir så övertrött om jag är uppe sent så har varit lite småtrött hela dagen haha.
Elin o Emelie kom hit nån timme efter jag vaknat typ o då gick vi t Elin ett tag innan vi åkte t Ica o köpte nudlar som vi i sin tur åt hos mejj. Hängde i mitt rum resterande av dagen, pratade om massa saker, hypade, kikade på PH och kaosade typ haha. Rätt svårt att förklara och det låter himla lamt när man skriver ner det men hade askul iaf. Kanonstart på året helt enkelt!
Puss och Kram!♥
 Extremt ful bild men hoppas de e ok :)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design