Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

I stan hela dagen

Skrivet:    ·  Allmänt, Kläder
Åkte in t TC imorse m. Elin o Tilda O för att träffa en kille i en tv-show men när vi kom dit hade han redan åkt och då var vi där bara fem min efter utsatt tid. Asså hur dåligt? Vi antog att han skulle vara där något längre än bara vid just nio, så vi gick lite smått sura där ifrån t Starbucks och fikade där tsm m. Sofia och Märta.
Gick runt lite i stan sen, köpte en tröja på Gina som är så snygg himla nöjd med den verkligen! Åkte hem efter några timmar och är hemma nu. Håller på med en svenska läxa vi har nu, ska göra en rediovisning om en film vi sett elr bok vi läst så måste fortsätta jobba.
Puss och Kram!♥
 Vetefan var fokusen är på den här bilden men ända jag har på alla våra frappés ^_^
 
Tröjorna är från Bikbok och Gina tricot ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design