Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Hype men jättetrött

Skrivet:    ·  Allmänt, Enskedespelet-2014
Har varit så flummig hela föreställningen, jag, Minna, Liv,  Tove (som är ett barnhemsbarn) och Sandra och Vilmer(som spelar en Oliver) har typ skuttat runt konstant. Ansåg att jag var en helikopter och kom på ett asgrymt sätt som gjorde att det kändes som man flög. Asså fatta hur grymt!! Var dock typ bara vi som klarade av att komma in i den känslan men iaf.
Är dock grovt trött nu! Typ helt tung i huvudet så need to go ner och ta bort allt smink och reda ut mitt hår. Aldrig bra att ha nytvättat hår i spelet för det trasslas och has i gelé o allt så aa. Man får planera sin duschning haha :)
Puss och Kram!♥
Köpte glass tsm med Jossan efter skolan ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design