Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Eurovision final

Skrivet:    ·  Allmänt, Enskedespelet-2014
Har spenderat dagen i tältet. Hade ett hyfsat genomdrag med två strömavbrott (blev lite småpanik stämmning ett tag) en del rörigheter men överlag rätt lyckat. Om exakt en vecka spelar vi premiären just nu, vi är kanske framme vid slutet av första akten så jag är nog inne på scenen vilket känns helt sjukt. Var tog resten av våren vägen?
Nu ska jag ner och byta om. Ska iväg till Hannah och Adams familj ikväll och kolla på eurovision finalen precis som förra året. Var extremt längesen vi träffades sen sist så aka bli jättekul att träffa de igen!
Puss och Kram!♥
Asså har verkligen inga andra bilder så blir en från i morse, ser helt drogad ut osv men men
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design