Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Ska det vara så?

Skrivet:    ·  Allmänt, Quotes, Djupa texter
Jag skrev ju om vårat NO-prov igår. Att ingen fick mer än ett D, och hälften av klassen fick F. Kan fortsätta berätta att i princip hela dagen idag har samtalen handlat om det där jävla NO-provet. Vi har pratat med rektorn, studierektorn, med varandra och med andra lärare. Vår mentor sa att de andra klasserna också fått dåligt betyg på just det här provet och att problemet låg hos alla lärare som informerat oss dålig. Shit, bra, skönt tänkte jag, då kanske betygen på det här provet inte blir så betydelsefulla som jag trott.
Sen pratade vi en kille från en annan klass som gjort samma prov som oss.Han hade fått ett C i betyg och han är inte den som brukar få sånna betyg och sen berättade han att en tjej i hans klass fått A. Mina förhoppningar sjönk rätt kraftig då. Hela våran NO lektion idag var en stor debatt vidare vår lärare gjort fel eller inte. Det var 29 elever mot en lärare men vi fick fortfarande inget dirket svar. Ska det vara så?
Jag blir väldigt angelägen om min sak när jag blir upprörd och då ger jag mig in i disskutionen till 100%. Jag och en annan kille gick iväg till studierektorn för att diskutera den här läraren men tyvärr satt han i möte så vi hann bara prata lite kort. Men jag är verkligen glad att vi går i en sån skola där lärarna och rektorerna ser oss och lyssnar på oss. Tyvärr räckte inte det idag och jag gick ifrån NO-lektionen men en sjuk huvudvärk för att jag argumenterat så mycket. Känner mig inte ett dugg peppad på skolan, inte det minsta.
Puss och Kram!♥
 Slänger in en fin bild på mitt mellis idag för att avsluta inlägget lite glatt :)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design