Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Bra fredag!

Skrivet:    ·  Allmänt
Hade coopertest idag på gympan. Då springer vi 2,1 km typ och så tar vår gympalärare tid, sen ska vi ha det här testet igen om några veckor och se om vi får en annan tid. Så sjukt jobbigt! För det är lixom tillräckligt kort för att ändå hålla ett rätt snabbt tempo men det är för långt för att springa assnabbt så det är lite knepigt. Ingen favorit på gympan asså...
Efter skolan drog jag och Jossan hem till Tove. Hade allmänt kul och var så hype. Efter ett tag fick Jossan för sig att hon skulle sminka sig med Toves grejer och hon såg så rolig ut. Tove och jag satt bredvid och dog av garv. Blev så många fula snapvideos och bilder haha. Sen kom Tove på att hon skulle iväg över helgen så då började hon springa runt och packa, blev så rörigt. Aja är hemma nu och tror att jag och malte ska till Ida och Alva ikväll. Märtisen är på skoldisco, mamma är på nån fest och pappa är sjuk så vi sprider ut familjen :)
Puss och Kram!♥
Jossan och Toveee ^_^
 Massa bilder från dagen haha 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design