Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Lekparker

Skrivet:    ·  Allmänt
Efter frukost imorse (för min del de andra hade varit vakna ett tag) hoppade vi alla 11 in i bilarna och körde iväg till Lindesberg. Åker alltid och hälsar på farmor och farfar vi i familjen vid högtider hos mormor och morfar. Så den här gången kollade vi om det skulle kännas okej för de om mormor och morfar, morbror, moster och två små kusiner kunde följa med också, något farmor och farfar svarde väldigt positivt på. Så fick en ordentlig fika när vi kom fram med ett flertal sorters kakor och en tårta som var dö gott alltihop. Beslutade oss sen efter fikat att det var dags för en promenad.
Mormor och morfar stannade kvar med farmor och farfar medan vi andra stormade ut. Gick först bort till någon liten lekpark vid ett dagis, men när barnen klagade på att den var för liten fick vi förflytta oss till en större. Väl framme i lekparken körde alla verkligen fullt ös. Kan inte hjälpa att jag blir lite asglad varje gång jag ser en stor klätterställning eller annorlunda gunga, så när vi alla var där och hade med oss tre mindre barn blir det liksom att man släpper ner garden och öser på för fullt. Eftet en tävling i en av klätterställnkngarna slutade det även med en klämd tå, ett flertal stickor och andra saker, så bara det är ju tecken på att ingen gör det halvdant.
Puss och Kram!♥
 Fikat :)
 Blandade bilder från när vi var i parken
 På väg där ifrån haha ^_^
 
♡Annika♡
Skrivet: 2015-04-07,  kl. 13:13:44

Åh vilka härliga bilder, ser mysigt ut :)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design