Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Gym och middagspicknick

Skrivet:    ·  Allmänt
Tog mig iväg till gymmet efter att jag sett det senaste avsnittet av Pretty Little Liars och nästan dött av nervositet i slutet av det avsnittet. Vet inte om ni vet vad den serien handlar om men är ett gäng tjejer som under flera år fått meddelanden och blivit hotade till livet ett flertal gånger av någon som kallar sig för A. I nästa avsnitt kommer man få se vad den här A är och i slutet av det här avsnittet fick en av tjejerna se honom och jag höll typ på att dö. Var lite smått skärrad när jag stegade iväg in till Skanstull sen och satte igång med mitt pass. Var så underbart verkligen att vara tillbaka på gymmet, har saknat det som attan så blev lite mer än en timmes pass där jag körde rätt blandade övningar.
Efter träning och dusch halvsprang jag bort till tunnelbanan och sen till Märtas fritids där jag hämtade henne. Blev lite barnkanalen på eftermiddagen alltså och sen en snabb sväng till en park i närheten. När mamma kom hem sen packade vi tre ihop picknick oh cyklade iväg till en brygga vid Årsta viken. Blev middag vid vattnet vilket var hur härligt som helst. Var full fart i kanalen med både segelbåtar och kajaker men även en och annan turist båt. Dessutom sprack molntäcket upp och vi fick en solnedgång innan vi cyklade hem :)
Puss och Kram!
 Delar av middagen ^_^
 Två bilder på solnedgången samt mamma och Märta
 Märta och jag på bryggan vi satt bredvid :)
♡Carro♡
Skrivet: 2015-08-05,  kl. 22:03:28 Blogg:  http://carroat.blogg.se

Så mysigt! :)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design