Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Middag

Skrivet:    ·  Allmänt
Satte alarm imorse (ja är lika chockade som er) och mötte upp Elin. Drog in till gymmet och körde en timmes pass, främst ben, och blev till skillnad mot senaste gången ett riktigt bra pass. Elin hade ett par övningar jag inte kört förut och jag hade några som var nya för henne så kontrade varandra rätt bra. Kände mig glad, och rejält svettig, när vi lämnade gymmet och blev sedan en eftermiddag på altanen. Har börjat lyssna på Zara Larsson ochNoel Flikes podcast och jag total älskar den. De är så himla härliga tillsammans och jag ligger och skrattar flera gånger för mig själv under poddens gång. Den heter "Den fantastiska resan" och finns i appen Podcaster så checka in den säger jag bara.
Nu hur som helst har vi fullt av folk hemma hos oss. Mamma är med och arrangerar en fest som hålls en gång om året i området och nu har vi någon middag för alla som arrangerar festen tillsammans med mamma, och hela deras familjer. Så är en hel massa barn och vuxna här för tillfället. Har grillat hamburgare och ätit på altanen i kvällssolen och nu tänkte jag väl gå ner till mitt rum och kika på någon film eller så nu. Lite för trött för att umgås med människor för tillfället.
Puss och Kram! ♥
 Tunnelbaneselfie efter träningen
 Och bilder från middagen :)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design