Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Alla hjärtans dag

Skrivet:    ·  Allmänt
Ja ni då var den fjortonde februari över och åter igen har den spenderats som singel, men har haft en väldigt bra dag ändå. Mötte upp Jossan vid ett ungefär och då åkte vi in till T-Centralen och gick runt där ett bra tag. Så mysigt inne i city vid alla hjärtans dag, alla är glada och det står folk överallt och delar ut kramar, det är överflöd av röda rosor och man ser hjärtan i hela stan typ. Jag och Jossan kramade ett antal personer och när vi gick över plattan gav en kille en ros till Jossan. Precis när vi fått den och fortsätter gå vänder jag mig om och ser att han böjer sig ner och ställer sig på ett knä så min första tanke är, "shit nu kommer han att fria eller något". Så jag viskade lite till Jossan och sa att han håller på med något, så vi vänder oss om båda två och då stannar han oss oba "nej gå inte jag skulle bara knyta skon, så jag vill ha tillbaka rosen".
Så vi ba "oh well det var ju rätt sad typ", men vi lämnade tillbaka rosen och när vi gått en bit sprang han i fatt oss och ba "nej tjejer jag driver, det här är ett prank och vi har en kamera där borta osv." Var sjukt kul att få uppleva det faktiskt och man kände sig rätt dum asså haha. Men Jossan fick behålla rosen och kort efter det åkte vi hem sen, drog till Jossan där hennes pappa hade bakat en tårta så åt det, kollade på en fett mysig film sen och så stannade jag där resten av kvällen. Kollade på melodifestivalen ofc och pratade och myste typ, så blev en bra alla hjärtans dag för min del :)
Puss och Kram!♥
Snapchats från dagen ^_^
 
Vi är bara med kort i början av videon, men den finns HÄR. 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design