Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Identity thief

Skrivet:    ·  Film och TV-serier
 Sandy Bigelow Patterson är som vilken familjefar som helst. Han bor i en villa med sin fru och sina två barn och yttligare ett på väg, han jobbar på kontor och sköter sitt jobb perfekt så därför kan han inte förstå vad som hänt när plötsligt alla pengar på hans kort är borta. Utan att han hinner reagera klipps det kortet och snart blir han tagen av polisen för våldsamt betéende och förstörelse, men Sandy har inte gjort något. När alla händelser snart spåras till Californien förstår han att det är någon annan som tagit hans identitet och sen börjar jakten.
Den här filmen var faktiskt lite över förväntan bra trotts att det är en klassisk amerikansk komedi. Melissa McCarthy och Jason Bateman är extremt bra skådespelare för dessa roller och de sköter sitt jobbperfekt måste jag säga. Så är ni sugna på en komedi, se absolut den här! :)
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design