Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Första lediga dagen

Skrivet:    ·  Allmänt
Hade mitt utvecklingsamtal imorse vid halv tio så hade hela dagen ledig sen. Så kollade på VS fashion show från 2014 för, ja det är pinsamt, har inte sett den ännu. Sms:ade Jossan sen och kollade om vi kunde mötas så hon tog med sig hunden och så gick vi en promenad till Tallkrogen och köpte B&J igen. Gick hem till henne och satt i hennes kök i flera timmar där vi kollade videos på videofyme, pratade och gosade med hunden. Gick ner till hennes källare sen där jag fick värsta energikicken. Typ dansade och hade egen yoga och allt där i mellan haha. Var en bra start inför dansen jag haft nu.
Vet inte om jag berättat förut att jag är helt hopplös när det kommer till träning, tar ALLTID ut mig för hårt när det är styrkepass. Tänker ofta att passet inte är så långt och att jag faktiskt kom hit för att träna och inte mesa vilket slutar med att slutdelen av passet mår jag antingen illa eller är totalt slutkörd. Idag på dansen blev det en mix av båda. Startar alltid med två uppvärmingslåtar, kör styrka i två låtar och sen stretching innan vi börjar med själva koreografin(det här kan variera men ser oftast ut såhär) så jag körde fullt ut i alla fyra låtar vilket ledde till att när jag väl slappnade av och andades på stretchingen höll jag på att sjunka ihop i en hög. Men jag höll mig stående och körde igenom koreografin oxå, känner att jag är värd en ordentlig paus nu asså. Men kan inte hjälpa att jag längtar som en galning till nästa vecka då dansen är igen, vill dansa hela tiden ju!
Puss och Kram!♥
Pga. av bildbrist blir det en gammal :)
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design