Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Herrgård

Skrivet:    ·  Allmänt
Satt nästan hela SO lektionen idag och pratade om våfflor och bestämde att vi var tvugna att fixa det, så eftersom SO är vår sista lektion drog vi hem till Erik direkt efter jag, Jossan, Oliver, Wille, Felix och Erik. Väl där så fixade vi våffelsmet och allt och sen hade Erik ett jättefancy "belgiska våfflor"-våffeljärn så gjorde sånna och hade nutella till, fattar ni hur gått det blev? När vi hade ätit och så satt vi ett tag och kollade på en massa gamla tou tube videos, mestadels på barn som tillexempel Jerry talar spanska och han lilla killen som säger näsa inte nos. Vet inte om ni sett de men länkar båda videorna här och här.
När vi kom hem till Erik frös alla jättemycket så han tände en brasa, men när vi suttit i vardagsrummet ett tag och kollat på en massa filmtrailers (tänkte se en film men netflix laggade så vi såg bara trailers haha) var alla jättevarma så när Felix och Wille skulle gå gick vi andra ut också. Gick och skrämde upp varandra sjukt mycket och av någon andledning gick vi bort till en Herrgård som ligger nära de. Det finns en massa spökhistorier ang den Herrgården om någon som spökar, och att när man går förbi en viss glänta där det en gång stod en gungbräda känner man snart att det står någon bakom än. Alla blev verkligen rädda på riktigt och när vi sprang där ifrån i ren panik sista gången slutade det emd att Oliver ramlade och vi andra tre fick skorna fyllda med snö...
Puss och Kram!♥
 Våfflorna och när Erik och Wille gör de :)
 Oliver, Erik, Jossan och jag :)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design