Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Tillbaka till skolan

Skrivet:    ·  Allmänt
Var skönt att komma tillbaka till skolan och träffa alla roliga igen, har missat våra samtal på rasterna och lektionerna och har saknat en del people man varken pratar med eller träffar på loven annars än snapchat och kanske instagram osv. Fick även nya placeringar, besked om vårt första prov samt information om ännu fler av skolans nya regler. Fick en ny rektor efter sommarlovet och hans mål är att ge vår skolan en ny "image" så får se vad det leder till. Hoppas bara på inte allt för hårda regler...
Drog hit efter skolan med Jossan, Erik och Oliver och körde elspelet. Vet inte om ni hört talas om det eller kört det men går ut på att fyra spelare håller i varsin kontroll, när någon trycker på mitten knappen börjar den blinka och hela spelet låter på nåt vis. När ljudet tystnar och knappen blir grön ska alla trycka på sina kontroller så fort de kan och den som trycker sist får en stöt. Lyckades få den två-tre gånger men de flesta gångerna fegade jag ur. Hatar sånna där stötar och var lite mot min vilja hela tiden men det är kul någonstans mitt i allt också haha. Efter ett tag var Erik och Oliver tvugna att gå så då stannade Jossan kvar ett tag. Pratade om livet osv och fick massa energi av det samtalet plus att jag lyssnar på asbra peppmusik nu så är allmänt happy :)
Puss och Kram!♥
 Känner ni igen det? :)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design