Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Grymt dygn

Skrivet:    ·  Allmänt
Har haft ett sjukt bra dygn med en massa folk jag gillar. Har skrattat massor, inte sovit alls, pratat massor och helt enkelt bara haft extremt kul. Jag, Elin, Tilda O, Becka, Vera, Jonte, Erik och Lucas träffades redan igår mitt på dagen igår här hos mig. Hängde sedan i trädgården hur länge som helst och spelade krocket, hoppade studsmatta, släpade ut mitt piano och satt och spelade på det, några spelade tennis, volleyboll mm. Var ute hela dagen och när det började bli dags för middag enades vi om att åka iväg till pizza hut så det gjorde vi.
Åt en sjukt god pizza där som hette Prosciutto och hade jättetrevligt där, efter maten drog vi vidare hem till oss själva och hämtade sov grejer och så innan vi möttes upp allihopa hos Vera. Var åtta personer som skulle dela på tre sängar, kan bara slänga in att i slutet av kvällen, eller natten, hade två stycken lagt sig på golvet. Det funkade helt enkelt inte haha. Nej men hos Vera gjorde vi allt möjligt, var hypade som attan och våra konversationer handlade om så udda saker. Sen mitt i natten fick några av oss för oss att vi skulle gå en promenad så tog en sväng till IP. Kunde gå runt i shorts och t-shirt utan att frysa, förstår ni hur glad jag var då? När vi kom tillbaka sen bestämde Lucas att vi skulle se till att vara vakna till klockan var 04.20. Men efter det rullade det bara på så vi var fyra personer som sov max en timme i natt, och det skedde typ klockan sju imorse när vi kände att det kanske vore bra att sova lite. Men är konstigt nog inte ett dugg trött, får se kanske kommer ikväll.
Puss och Kram! ♥
Jonte, Tilda, Vera, Elin, Becka, Erik och bakom Erik sitter Lucas
Två snapchats från vår promenad till IP :)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design