Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Kort stopp i Stockholm

Skrivet:    ·  Allmänt
Efter frukost och packning imorse blev vi skjutsade med fyrhjuling till Gruvan där vi tog båten hem. Började spöregna nästan direkt efter att vi alla kommit in i bilen och började resan hem från Årsta havsbad. Har varit lite av och på med regnet sen vi kom hem, men jag har mest varit inne. Håller på och går igenom min bok för tillfället och gör en massa förändringar, tyckte det kändes som en bra och enkel grej att göra innan jag insåg att jag hade skrivit tjugoen kapitel, dvs sextiofyra A4-sidor. Har hittills kommit till kapitel sju och bara det har tagit ett par timmar, så har en hel del jobb framför mig.
Men blev en sväng till mataffären under dagen också. Köpte grejer till dagens middag samt en present till lillkusin. Åker till Norrköping tidigt imorgon bitti för att hänga med kusinerna hela helgen. Ska starta dagen imorgon med att gå en höghöjdsbana tillsammans med Jeppe och Sofie (morbror och moster) och till viss del småkusinerna, senare på dagen ska vi åka hem till de dit mormor och morfar även kommer vara. Blir kalas för Elsie då som fyllde 3år i början av juni men på grund av olika "schema krockar" har det inte passat allihopa förens nu. Ska bli så kul att träffa familjen igen, har inte träffat kusinerna sedan i maj när jag hade släktkalas så nu är det verkligen dags!
Puss och Kram!
 I brist på annat, och på grund av att jag blev extremt sugen på jordgubbar, blir det en bild på just det
♡Sarah♡
Skrivet: 2015-07-23,  kl. 23:36:16 Blogg:  http://CheerSarah.devote.se

De e så gott me jordgubbar :)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design