Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Frågestund

Skrivet:    ·  Allmänt, Quotes, Djupa texter
 
Kände att det var ett rätt bra tag sedan jag hade en frågestund senast så kör på det nu. Kommer svara i en video så ös på med frågor så försöker jag svara på så många som möjligt. Ni får gärna skriva lite förslag på videos när ni ändå håller på så jag vet vad ni vill se :)
 
♡Ella♡
Skrivet: 2015-06-21,  kl. 10:40:08

Vad ska du göra i sommar?
Vilken är din favoritsmak på glass?
Om du fick bo vart som helst i världen vilket land/stad och varför?

♡Anonym♡
Skrivet: 2015-06-21,  kl. 12:26:39

Jag älskade din "pinsamma saker" video så gör gärna fler sånna.

Varför heter din blogg fluring? Vad betyder det?

♡Kaktus♡
Skrivet: 2015-06-21,  kl. 13:32:32

vad heter du på instagram?
om du fick vara ett djur vilket skulle det vara?
kändis crush en kille o tjej?
favorit outfit på sommaren?
har du färgat håret? till vilken färg?
favorit film?

♡Anonym♡
Skrivet: 2015-06-21,  kl. 14:51:24

Vad har du för tankar kring gymnasiet? Vilket vill du gå på och vilken linje?

♡Klara ♡
Skrivet: 2015-06-21,  kl. 16:35:21

Skulle du helst få 100 tusen eller ge 100 tusen till välgörenhett

♡Anonym♡
Skrivet: 2015-06-21,  kl. 16:37:31

Vilekn gymnasielinje vill du helst gå på, asså samhälle, natur osv?
Vilken inriktning vill du absolut inte gå?
Om du har bestämt vilket gymnasium du vill gå på hur bestämde du det?
Vad har du för meritpoäng nu?

♡Anonym♡
Skrivet: 2015-06-21,  kl. 23:40:02

Hur kommer det sig att du har blivit feminist?
Vad tycker du är den sämsta skillnaden mellan män och kvinnor, alltså till exempel att män får mer lön än kvinnor?
Har du funderat på att bli vegetarian eller vegan? Om inte varför?

♡Anonym♡
Skrivet: 2015-06-21,  kl. 23:41:45

Vem eller vilka är dina bästisar? Säg ett roligt minne du har. Vad har varit bäst med sommaren hittills vad ser du mest fram emot?

♡Klara♡
Skrivet: 2015-06-22,  kl. 14:54:12

Visa upp dina tre favorit kläder till sommaren :)

♡Anonym♡
Skrivet: 2015-06-22,  kl. 16:05:57

1.Hur många syskon har du?
2.Bor du i stockholm eller någon annanstans?
3.Har du någon inspiration person, asså någon du ser upp till?
4 . Favorit klädaffär?
5.Om du bara fick äta en maträtt resten av året vilken akulle du ta?
6.Vilken är din favorit land?

♡Anonym♡
Skrivet: 2015-06-25,  kl. 21:27:02

Favorit årstid?
Favorit land?
Favorit film?
Favorit serie?
Favorit mat?
Favorit skådespelare?
Favorit artist?

♡Anonym♡
Skrivet: 2015-06-25,  kl. 21:39:26

Skäms du någonsin över din blogg? Jag menar, man öppnar sig ganska mycket inför folk blir det aldrig jobbigt? Funderar själv på att skaffa nämligen, men är lite orolig. Får du nånsin kommentarer om din blogg irl?

♡Anonym♡
Skrivet: 2015-06-25,  kl. 22:36:34

Hur hittar du alla filmer och tv serier och så som du kollar på för det verkar vara så många? Är det folk som tipsar dig eller hittar du de själv? Samma sak med musik och så, hur hittar du alla låtar?

♡Moa♡
Skrivet: 2015-06-25,  kl. 22:38:15

Jag är lite intresserad av din bok så passar på att fråga om den :)
Vad heter den om den har ett namn?
Hur långt har du skrivit?
Kommer du publicera den med ett förlag eller skriver du bara för det är kul?
Kan du berätta vad den handlar om?




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design