Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Galleria besök

Skrivet:    ·  Allmänt
Mötte upp Frida idag och hennes kompis Jennifer som är från U.S.A. Det var första gången jag träffade Jennifer men vi tre hade riktigt kul tillsammans. Var även bra för min egen del att umgås med någon i min ålder som pratar bara engelska för shit vad man får träna. Jag pratar ju rätt grov svengelska i vanliga fall, dvs att jag blandar svenska och engelska hela tiden men när man ska ta bort svenskan helt och köra all in engelska blir det något nytt.
Men vi satte oss på tunnelbanan och begav oss i väg på gröna linjen. Stannade vid någon galleria där Frida hade sett att affären Tessie skulle finnas men när vi kom dit och Frida dubbelkollade hemsidan visade det sig att butiken i just den gallerian hade upphört. Så vi bytte till blå linje istället och åkte iväg till Kista galleria. Trodde et tag att vi var på väg ut på landet när tunnelbanan tog oss längre och längre bort från city men sen kom vi fram till Kista och Kista galleria som kan vara den snyggaste och bästa galleria jag har besökt i Sverige. Jättebra utbud av affärer och en otroligt bra planerad galleria med extremt bra affärer och en stor food court med mera. Ja blev extremt positivt överraskad av den!
Puss och Kram!
 Vår lunch ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design