Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Norrköping

Skrivet:    ·  Allmänt
Igår morse satte jag mig på tåget tillsammans med Malte och Märta. Var en rätt kort resa på kanske 1h 45min eller nåt sånt och jag satt och läste en bok vi har som läxa i svenska nästanhela vägen så det gick fort. När vi kom fram mötte mormor och morfar upp oss på perrongen och sen åkt vi hem till Jeppe och Sofi och kusinerna. När jag fyllde 14år förra året fick jag i födelsedags present av de att ag skulle få gå och kolla på "Sound of Music" och när Malte fyllde 12år i augusti samma år fick han också det och det här var första helgen som passade båda.
Så efter att vi lekt lite med de i några timmar bytte vi om, gjorde oss snygga och sen åkte jag, Malte, Jeppe och Sofie till Linköping där musikalen spelades. Den höll på i flera timmar och varken jag eller Malte hade någon aning om alls vad den här musikalen handlade om men SHIT vad bra den var. Jag skrattade, grät, blev rädd och satt och njöt av varje sekund. Skulle kunna se om den när som helst och om jag får välja vill jag se den hela tiden. Extremt positiv överraskning och tonvis av motivation för teatrandet för min egna del!
Puss och Kram!♥
Jag, Erland, Elsie och Märta
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design