Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Bästa musiken

Skrivet:    ·  Musik
Har lyssnat på de här låtarna i över en vecka, vissa ännu mer, men kände att det var dags att lägga upp de nu. Rätt blandat men sjukt bra, så lyssna och skriv era tankar!
 
Asså har Sia någonsin gjort en dålig låt? Nej skulle inte tro det, och det här är bara en i ett långt led av perfekta låtar.  Jag lyssnar alltid på högsta volym och skrik-sjunger med till den här, lyssna nu på riktigt!
 
Den här låten är rätt gammal men damn I like it. Grym pepp låt!
 
 
Det här är Australiens bidrag till Eurovision Song Contest men den är så bra att jag har sträck lyssnat sen jag hörde den för någon månad sen. Också riktigt bra pepp låt!
 
 
Adam Lambert har släppt ny musik och den är så bra. Tror inte ni förstår lyckan!!
 
 
Så skön låt seriöst, bra tidsfördiv typ. Texten går ju att diskutera men skön musik osv.



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design