Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Grym fredag

Skrivet:    ·  Allmänt
Ja då har vi gjort alla prov i åttan och fått reda på ytterligare två betyg, i Matte och Idrott. Nu när allt är klart i princip tappar alla verkligen fokus på lektionerna. Man tappar liksom skolmotivation när det ändå inte spelar någon roll för ens resultat. Kan tänka mig att de kommande fem skoldagarna vi har kvar kommer vara allt annat än organiserade och lugna.
Har haft en sjukt bra dag idag överlag. Har skrattat mycket, flummat en massa, ätit pizza till lunch (bästa maten i skolan!) och trotts tre förluster i rad haft en sjukt rolig gympalektion där vi körde flaggan. Efter SO provet, som var sista lektionen, satt jag, Tove och Jossan ute på gatan vid Jossans hus i flera timmar. Ett tag var Teodor med oss, ett tag Tilda O och Rebecka men det var främst vi. Efter ett tag skulle Tove iväg på träning så jag och Jossan gick hit och pratade om sommaren och balen i nian och när Tove tränat klart kom hon till oss igen. Skrattade så mycket att jag fick kramp i både kinder och mage och hade verkligen en grym fredag. Grym start på helgen verkligen och en grym boost för humöret!
Puss och Kram! ♥
 Enda bilden från idag typ :)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design