Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Mycket film

Skrivet:    ·  Allmänt
Satte faktiskt alarm imorse för att ta mig upp i en ordentlig tid. hade lovat Jossan att följa med henne på hennes arbetsintervju för Ung Omsorg som jag och Tove var på för några veckor sen. Den var vid typ elva så drog mig upp och var astaggad på  att komma iväg, ända tills jag insåg att jag var tvungen att duscha. Vet ni hur chockad och deprimerad jag blev då? Hela min morgonplan rubbades typ men jag fick missnöjt hoppa in i duschen och när jag väl stod där ville jag aldrig gå ut, som vanligt typ.
Kom iväg i alla fall, Jossan genomförde intervjun och vi åkte hem igen. På väg från tunnelbanan hemma kom Jossan på att Tove skulle spela match precis då så vi stannade kvar på IP och såg hela första halvlek men sen regnade det för mycket och var för kallt för att man ens skulle kunna fokusera på matchen. Så gick hit, tog på oss mjukiskläder och kollade på 10 reasons to hate you och det var typ två år sedan jag såg den sist men gud vad bra den var. Så fin film verkligen, älskar den! Hon behövde gå efter ett tag i alla fall och nu under kvällen har jag varit barnvakt åt Märta då mamma och pappa är på fest och Malte är hos en kompis. Har haft himla mysigt med henne men har rätt nyligen nattat henne så ska väl kolla på en till film nu eller något, får se.
Puss och Kram! ♥
Nya favoritfilmen typ ^_^
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design