Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Tisdags update

Skrivet:    ·  Allmänt
Som vanligt har det varit en bra tisdag idag. Haft bara roliga ämnen under dagen innehållande pizza bakning på Hemkunskapen, inför provet plugg på franskan (var extremt mycket flum med Tove på den lektionen också) lunch som bestod av potatisbullar, som kan vara det bästa någonsin, engelska där vi såg filmen "Nyckeln till Frihet" samt svenska där vi jobbar med våra reportage. Helt enkelt bara kul grejer.
Något som där emot känns mindre kul är att jag lyckats pricka in att åka till London just när allt händer här hemma. Jag missar orientering och friidrott på gympan, två prov, en kompis födelsedag samt en VIP dag på Grönan på lördag. Som tur är ska jag ju iväg på något roligt så att missa allt det där känns helt okej ändå, men det gör att jag måste ta med mig sjukt mycket plugg till London. Fattar inte att jag åker imorrn, har en massa grejer jag måste sista minuten packa för att jag ska använda det på morgonen eller under natten idag. Kan nästan lova att jag kommer glömma något....
Puss och Kram! ♥
Förlåt vet inte var skärpan i den här bilden tog vägen :/
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design