Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Would you rather

Skrivet:    ·  Film och TV-serier
Iris lever tillsammans med sin lillebror som lider av en ben sjukdom. Iris gör allt hon kan för att klara av att betala räkningar och medicin för sin bror men han behöver en benmärgs transplantation rätt snart för att överleva. En gång när Iris är och pratar med broderns doktor får hon träffa en man. Mannen, Shepard Lambrick, visar sig vara en miljardär som tidigare hjälpt just doktorn att klara av tillvaron.
Han erbjuder Iris att göra samma sak, det vill säga hjälpa henne med alla utgifter hon har samt ge brodern en transplantation. Men för att han ska göra det krävs det att Iris besöker honom på en middag där hon och några andra ska göra några tävlingar där endast en kan vinna. Det låter rätt ofarligt tänker Iris så hon accepterar erbjudandet trotts att hon är skeptisk, men middagen är långt ifrån bara vanlig.
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design