Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Alla prov

Skrivet:    ·  Allmänt
Märker att det börjar närma sig höstlov nu, eller närma sig och närma sig, man märker att det bara är ett par veckor kvar. Alla lärare försöker klämma in prov innan lovet så det blir som ett avslutande kapitel, en möjlighet för en ny start efter lovet så man slipper plugga under den veckan för att minnas saker till ett prov man skulle ha en lång tid senare. Tycker om att de väljer att göra så, men det förutsätter ju också att man har tid att plugga varje dag. Hade matteprov imorse och har idrottsprov imorgon, sen har vi dessutom tre hyfsat stora prov nästa vecka som jag knappt har någon koll på.
Har sedan jag kom hem från gymmet idag suttit och pluggat in orienterings grejer men måste säga att inget har fastnat riktigt.  Fick instuderingspapprena idag och det är ett stort häfte med grejer typ så har lite smått panik, måste dessutom plugga in alla dessa miljoner karttecken som finns inom orientering. Kan inte säga att jag tycker om det här på något vis alls, tycker det är brutalt tråkigt verkligen och skulle hellre städa mitt rum än att titta på ett enda karttecken till. På grund av att jag tycker det är så tråkigt också försöker jag knappt anstränga mig heller så det blir bara minus i det hela. Men men, ska ta lite mer tid åt orienteringen innan jag ger mig för ikväll och helt enkelt får hoppas på det bästa imorgon.
Puss och Kram! ♥
 Plugg bilder...
 
♡Elin♡
Skrivet: 2015-09-23,  kl. 06:00:25 Blogg:  http://elinbjorkander.com

Lycka till!

Svar: Tack! :)
Tilda♥




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design