Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Gemensam pluggning

Skrivet:    ·  Allmänt
Vissa delar av klassen hade två prov idag, ett i matematik och ett i SO men jag som hann göra klart matteprovet förra veckan klarade mig med bara ett idag och det var långt över nog. Jag spårar alltid ut när jag skriver prov, främst i SO, och vill få ner ALLT jag kan. Även på E-frågorna där man ska svara relativt kort skriver jag rad efter rad med extra fakta för att jag inte vill riskera att utelämna någon viktig detalj. Så när det var femton minuter kvar av provtiden och jag fortfarande hade två stora frågor kvar fick jag panik. Satt typ i fem minuter och bara stirrade ner i pappret för att kroppen inte visste hur den skulle hantera situationen när provtiden nästan var ute. Hann därför bara skriva ner hälften av allt jag ville på sista frågan så det sög rätt hårt.
Var lite smått irriterad över det resterande delen av dagen men blev ändå en plugg eftermiddag. Eller halv plugg eftermiddag. Trodde återigen att det fungerar att plugga tillsammans med andra så jag, Oliver, Erik, Tilda och Jonte gick hem till Erik för att plugga språk och konsthistoria. Köpte med oss vindruvor och gifflar och var astaggade allihopa, men sådär jättemycket plugg blev det inte riktigt. Diskuterade livet, kollade igenom gamla bilder, skrattade till hela ansiktet värkte och var lite för hypad för att något skulle fungera.  Hann plugga lite konst historia ändå och nu på kvällen har jag hunnit gått igenom det mesta av franskan så det känns bra. Har hyfsad koll på läget.
Puss och Kram! ♥
 Fett mys ^_^
 Skulle fotografera vår pluggning men fick en Tilda och en Erik på köpet :)
♡Emmelie♡
Skrivet: 2015-09-29,  kl. 19:26:13 Blogg:  http://mildarabarber.blogg.se/

Hihi, blir ju ofta lite si sådär med plugg med vänner även om det är det allra trevligaste sättet att plugga ;-)

♡Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm♡
Skrivet: 2015-10-03,  kl. 19:57:33 Blogg:  http://blogg.anniesfotografier.se

Mysigt att plugga tillsammans och fika sådär :) Då blir det lite roligare :P :)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design