Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Taco bråk

Skrivet:    ·  Allmänt
Hade en sån sjukt bra lördag alltså. Vaknade upp helt ok i tid och satt rätt länge och tog det lugnt hemma sen fick jag lite feeling och tog tag i att ringa frisören då mitt hår varit så slitet rätt länge. Fyrtiofem minuter senare satt jag i en frisör stol redo. Klippte mig på Freddy's Salonger och har fått extremt varierande resultat där men frisören jag fick nu var hur bra som helst, hon klippte så mycket jag ville och inte för lite som alla frisörer envisas med att göra. Dock tog hon extremt lång tid på sig när hon skulle föna mitt hår vilket gjorde att när jag cyklade iväg från frisören hade jag typ tjugo minuter på mig att komma hem, packa allt och göra mig klar innan mina kompisar skulle komma förbi mig.
Men jag hann i tid och packade ner det sista när Jonte, Lucas och Tilda kom förbi. Kort efter det kom även Erik och Oliver så då gick vi alla sex hem till Erik. Var ett tag nere i källaren först, där vi sov senare, innan vi satte gång med maten något som visade sig vara enklare sagt än gjort. Let's just say att vi är sex personer med rätt starka viljor allihop som alla äter tacos rätt annorlunda, dessutom var vi ashungriga och rätt griniga. Så under en period satt alla och skällde på varandra och var sura men då satte Lucas på en låt vi spelat jättemycket när vi varit tillsammans och då blev vi alla glada igen. Man vet att man känner varandra bra när man kan sitta och skrika på varandra argt bara för att tre sekunder senare sjunga tillsammans och känna enorm kärlek för alla bara :)
Puss och Kram! ♥
 Taco fix samt den färdiga middagen ^_^
 Jag, Erik och Oliver senare på kvällen



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design